Forum / SweetBabes / CoolDudes / Polls  
Zoeken - Actieve onderwerpen - Forum regels
Hoeveel geld geef jij maandelijks uit aan kleding?

Newbie
Geplaatst op: 10-02-2007 20:07
0-50 euro
k vindt de echte merk klere te duur. k kopp meestal vsn de H&M, coolcat. maar k draag jist weer wel merkschoenen!!!!

Newbie
Geplaatst op: 21-02-2007 08:13
ligt eraan .. in de ene maand wat meer en in de andere maand wat minder..

Newbie
Geplaatst op: 22-02-2007 00:00
100 - 200 euro
PrInCceSsYy
Newbie
Status: Offline
Geplaatst op: 26-02-2007 11:10
ligt eraann denn ene maand sinn om veel klere te ,kopenn den andere maand denk ik ook wel laat dees maand maar uns hangenn=p mjah als je geld teveel hebt mgG je dah gerust op mnN rekening storte=p

kom ook langs op mnN profiel en laat daar laar een wat valle=p

doeidoei.Xx Aenea xX.
???????
PrInCceSsYy
Newbie
Geplaatst op: 26-02-2007 11:13
Kom een sbij mij langs en drop daar maar eens wah wah puntjes ben ik wa blijer mee=p

doeidoei.Xx aenea
???????
~~~pierre~~~

Newbie
Geplaatst op: 26-02-2007 17:24
als je best wel mooie een goede merken wildt dan ben je zo al 150 kwijgt ligt eraan wat ha
als je twee broeken heb heb je net een truije gehaaldt maar goed ik koop alleen maar hardcore kleding en dj kleding

Newbie
Geplaatst op: 27-02-2007 15:01
ik geef ongeveer 50 euri's uit aan kleding per maand. Het is geen merk kleding soms wel een only shit of zo maar... meeste is gewoon uit een "normale" kleding zaak! weet je net als de meeste mensen die ik ken. Het boejt me niet dat het geen merk is.

Newbie
Geplaatst op: 28-02-2007 16:05
Ligt eraan in de ene maand wat meer dan in de andere maand

Newbie
Geplaatst op: 06-03-2007 18:04
60 tot 120 euro geef ik uit.. soms betalen mijn ouders voor me..
calibra-wijvie

SB/CD Addict
Geplaatst op: 07-03-2007 22:57
Ehmss, nou ik aan het sonja bakkeren ben, geef ik wel wat meer uit, omdat ik afval natuurlijk. denk gauw 70 euro in de maand. Tis niet zo heel veel. Besteed ook liever geld aan eten als aan kleding moet ik zeggen
Ik heb altijd van die simpele kleren voor een prikkie. Maar goed als het leuk/goed staat, ja toch? nie moelijk doen.
Maar goed het blijft me motiveren om kleren te kopen, teken dat je afvalt
Maar mijn mams is ook de beroertste niet om wat te kopen. En dat terwijl ik samenwoon. Thanx ma.
Groetjes Rowena
Het verleden heeft geen macht over mij, want ik ben bereid om te leren, en te veranderen. Het verleden is nodig geweest voor de zielengroei. Ik leef in het hier en nu.

eerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende laatste 

Home - Aanmelden - Babes - Chat - Forum - Mijn Profiel - Info   (login)