| |
| Nieuwe versie SB / CD online! |
;JOY
 SB/CD Addict
Status: Offline
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 18:09
|
|
|
|
Ik vind de site al een stuk verbeterd, dus hier even mijn complimenten. Vind dat het best snel weer op orde was/is.
tuurlijk zijn er dingen om aan te werken, maar die zijn er op elke site. nog even wat puntjes waarbij ik denk dat ze verbeterd kunnen worden: - vaak kan je je berichten niet aanvinken, om ze te verwijderen ofzo. - bij de mensen die online zijn staan de namen en foto's niet goed bij elkaar. en ehmm dat was t geloof ik wel weer
veel succes nog! |
|
|
Laat je nooit wijsmaken dat je iets niet kunt.
|
|
Siroy
 Stamgast
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 19:47
|
|
|
|
We zijn er nog steeds druk mee bezig achter de schermen; de andere oplossingen komen eraan... Mocht je fouten e.d. tegenkomen, stuur mij dan gewoon even een berichtje.
Bedankt! |
|
|
If you trust the winner within you, you will win.
|
|
GroteSmurf!
 Bekende
|
|
Geplaatst op: 21-07-2008 13:09
|
|
|
|
Ik ben hier tijdje niet meer geweest op SB/CD, maar ik zie verder tot nu toe alleen maar verbeteringen. Ik krijg gewoon me punten, me foto's staan nog steeds op dezelfde volgorde en mijn berichtjes staan ook in normale volgorde (nieuw naar oud )
en vind dat de site zeker wel sneller is geworden 
mijn mening: de foutjes die der nog zijn (ik niet gezien heb) worden nog verholpen, daar ben ik zeker van  en verder vind ik het knap gedaan, want een site beheren en updates uitvoeren terwijl die online is, is niet even makkelijk! dus thumbs up!  |
|
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am
|
|
FaYe;
Newbie
|
|
Geplaatst op: 22-07-2008 23:35
|
|
|
|
Waarom ben ik nu al voor de 3e keer alle buddies kwijt en hoe is dit mogelijk crew?? Verder toppie werk ! |
|
|
|
|
raingirly
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 23-07-2008 15:27
|
|
|
|
FaYe; schreef:Waarom ben ik nu al voor de 3e keer alle buddies kwijt en hoe is dit mogelijk crew?? Verder toppie werk !
Wat de oorzaak daarvan is, dat is voor mij ook onbekend. Hier gaat de beheerder van de site over Siroy  |
|
I wanna grow old with you! --> him
|
|
FaYe;
Newbie
|
|
Geplaatst op: 23-07-2008 21:30
|
|
|
|
| Dan wacht ik op antwoord van Siroy ! |
|
|
|
|
Siroy
 Stamgast
|
|
Geplaatst op: 29-07-2008 20:30
|
|
|
|
| @FaYe; Kun je daarover een mail sturen naar info@sweetbabes.nl wanneer dat gebeurd? Dan kijkt iemand er naar die technisch met SB/CD bezig is. Bedankt! |
|
|
If you trust the winner within you, you will win.
|
|
!!!sabine
 Newbie
|
|
Geplaatst op: 06-08-2008 14:12
|
|
|
|
Siroy
Stamgast Posts: 410 Status: Offline Geplaatst op: 29-07-2008 20:30 @FaYe; Kun je daarover een mail sturen naar info@sweetbabes.nl wanneer dat gebeurd? Dan kijkt iemand er naar die technisch met SB/CD bezig is. Bedankt!
[beetje vaag dit..?????? door gewezen naar iemand anders,, dus met andere woorden siroy is niet met de site bezig,,hahahaha lol |
|
|
|
|
!!!honey
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 06-08-2008 15:01
|
|
|
|
| de site is al een stuk sneller |
|
|
Si ver por delante te pone asustado y ver por detras te duele. Mira alado tuyo porque siempre voy estar alli para ti.
|
|
!!!sabine
 Newbie
|
|
Geplaatst op: 06-08-2008 15:08
|
|
|
|