| |
| Nieuwe versie SB / CD online! |
Danoontje
 Forum Moderator
Status: Offline
|
|
Geplaatst op: 29-06-2008 21:08
|
|
|
|
| Ja en dat moeten jullie ook gewoon vooral doen! Want zo kan de site alleen maar beter worden. |
|
|
"Let everyone believe what they heared, I will let my actions speak harder than words" Klik
|
|
!!!sabine
 Newbie
|
|
Geplaatst op: 04-07-2008 14:39
|
|
|
|
sneller,, ja kan ook niet anders met 5 leden online.. de oude site was wel wat trager maar verders goed,, iedereen gaat weg hier,, kan ook niet anders de helft doet het niet,, ga zo door met de site,, dood is hij toch al,,hahahaha  |
|
|
|
|
Danoontje
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 05-07-2008 23:05
|
|
|
|
Pffff. Voor de 100ste keer, ze zijn druk bezig met de laatste puntjes op de i te zetten. Heb aub nog een beetje geduld. |
|
|
"Let everyone believe what they heared, I will let my actions speak harder than words" Klik
|
|
!!!sabine
 Newbie
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 15:56
|
|
|
|
jajaja mag weer eens niks gezegd worden hier,, dan kom jij steeds met je mening ertussen,,Marloes,, de site is nu toch klote geworden of niet soms,,, je moet een half uur van pro naar pro gaan om punten tekrijgen,,, de leden betalen wel geld om vip tezijn vergeet dat niet he,, en om bij andere leden berichten teschrijven is ook al onhandig geworden.. de meeste foto's staan ook door mekaar, wat is er nu beter aan de site geworden,,????????? beetje sneller meer niet,, dus siroy had beter kunnen wachten met de nieuwe site,, geef mij de oude site maar weer terug hoor,,  |
|
|
|
|
Danoontje
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 16:07
|
|
|
|
| Ik zeg toch dat hij er mee bezig is. Alle fouten worden nu verbeterd. Het ging erom dat eerst de snelheid verbeterd werd en daarna de rest geupdate wordt! |
|
|
|
|
joshua88
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 17:08
|
|
|
|
!!!sabine schreef:jajaja mag weer eens niks gezegd worden hier,, dan kom jij steeds met je mening ertussen,,Marloes,, de site is nu toch klote geworden of niet soms,,, je moet een half uur van pro naar pro gaan om punten tekrijgen,,, de leden betalen wel geld om vip tezijn vergeet dat niet he,, en om bij andere leden berichten teschrijven is ook al onhandig geworden.. de meeste foto's staan ook door mekaar, wat is er nu beter aan de site geworden,,????????? beetje sneller meer niet,, dus siroy had beter kunnen wachten met de nieuwe site,, geef mij de oude site maar weer terug hoor,, 
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon eeeeeven geduld te hebben. Mensen kiezen er zelf voor om VIP te worden en te betalen, dat weet iedereen. Der wordt elke dag wel 5 keer gezegd door Danoontje dat Siroy ermee bezig is, vervolgens komen er 50 ongeduldige Berta's op haaaaar af dat er niks van klopt. Wat snappen mensen hier niet aan de volgende zin:
ER WORDT AAN GEWERKT!!!
Is het nu onderhand afgelopen? En trouwens, dat de site klote is en dood en weet ik wat. Je maakt er zelf van wat je wil. Als je iets aan te merken hebt, dan doe je dat gewoon in een normaal bericht naar die persoon toe. We zijn allemaal mensen en iedereen maakt fouten! Heb gewoon nog even geduld, over een tijdje heeft Siroy het allemaal netjes voor elkaar. |
|
1 + 1 = Niet altijd 2 Rowan
|
|
!Demiitjuh!
 Stamgast
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 18:16
|
|
|
|
Vindt het nu veel beter dan 1st dat het net klaar was ben er nu best wel aan gewend.. Meeste mensen zijn weg   |
|
|
Wij voor altijd samen moppie! Kus Alex
|
|
PUTEXMADRE
Newbie
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 20:47
|
|
|
|
Ik heb net een nieuwe site ! Maar er staat boven dat ik 8 nieuwe berichten heb ! Maar ik zie er maar 4 staan hoe kan dat ? |
|
|
|
|
Danoontje
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 20:56
|
|
|
|
Misschien ben je dan uitgelogd als je je berichten bekijkt. Anders moet je naar mijn profiel gaan bovenin de menubalk en dan op berichten klikken, dan zie je ook je privé berichten. |
|
|
|
|
joshua88
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 06-07-2008 21:55
|
|
|
|
| Nadat 10 mensen over hetzelfde gaan zeiken.. Dan vind ik het niet gek! En het wordt niet gezegd. Der is duidelijk vermeld dat het nog niet perfect was, dan beginnen er allemaal mensen te roepen dat het niet werkt en dat alles kut is. Als je dan gewoon rustig wat punten opsomt, misschien kom je dan serieus over! |
|
1 + 1 = Niet altijd 2 Rowan
|
|
vorige eerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende laatste
|