| |
| Nieuwe versie SB / CD online! |
II
Newbie
Status: Offline
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 14:18
|
|
|
|
| ik vond de voorige fijner! |
|
|
|
|
Danoontje
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 14:42
|
|
|
|
Omijngod.
Ga nu niet over mij lopen oordelen, dat ik geen mening heb. Er zijn wel degelijk dingen verbeterd. Ik hoef niet steeds meer opnieuw in te loggen. Bij mij zijn al mijn buddy's weer zichtbaar en kan ik ook zien dat ze online zijn, terwijl ik voordat de update kwam mijn buddy's wel kon toevoegen maar niet in mijn lijst zag staan en steeds 2 dezelfde personen online zag.
Er wordt echt wel aan gewerkt en dat is niet zo omdat ik dat zeg omdat ik crew ben. Ik ben regelmatig in contact met Siroy over de fouten die nog op de site zitten. En nee dat kan je ook niet in een keer zien, aangezien dat gewoon heel veel werk is en het achter de schermen gebeurd. Het kan niet allemaal in een paar weken foutloos zijn, maar dat willen jullie niet in zien. En nee dat is niet het enige wat ik kan zeggen. Ik zou zeggen noem gewoon eens normaal de punten op die niet goed zijn zodat ik ze door kan geven aan Siroy en ga mij niet zitten afbekken omdat ik nu toevallig steeds in deze topics reageer. Als het je niet bevalt kom je nu niet online en wacht je tot de site het wel weer doet. Je moet trouwens blij zijn dat er nu aan de site gewerkt wordt en dat hij niet sloom meer is. We kunnen de site ook gewoon een hele week offline zetten, maar dan heb je ook gezeur.
Je zegt dat ik niet naar leden luister, nou moet je eens opletten, alles wat ik gewoon op een normale manier binnen krijg aan fouten stuur ik door naar Siroy, zodat dit opgelost kan worden, maar jij kan alleen maar zeuren over dingen die al 100 x gezegd zijn. |
|
|
"Let everyone believe what they heared, I will let my actions speak harder than words" Klik
|
|
Nadines
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 15:18
|
|
|
|
| Een loopjongentje, die is nieuw.. nee hoor! Wij zijn minstens net zo kritisch als de leden. Alleen je moet niet vergeten dat wij ook graag de leden tevreden houden. |
|
Ze lacht de wereld uit, en danst haar twijfels weg..
|
|
-DELICIOUS!
Stamgast
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 16:49
|
|
|
|
Jij gaat oordelen over de crew. ze doen wel goed hen werk. Er zijn dingen die niet kloppen maar daar word aangewerkt. jij moet niet gaan denken dat alles in 1.2.3. klopt. bij mij doet het alles goed.  |
|
|
|
|
JustLiess
Bekende
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 17:36
|
|
|
|
De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze altijd, probeer zelf maar een site te runnen en te onderhouden, dan weet je wat er allemaal bij komt kijken en hoe lastig het is om alle verbeteringen in een keer door te voeren... Als je echt niet tevreden bent over de site dan ga je toch ergens anders... :S
O ja Danoontje ik moet wel steeds opnieuw inloggen ook als ik aanvink dat ik ingelogd wil blijven |
|
|
Peace and Love
|
|
raingirly
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 18:15
|
|
|
|
Even mijn reactie over wat onder andere '!!!sabine' zei: De crew bestaat echt niet uit loopjongens of meisjes hoor. Maar de veranderingen van de site kan alleen Siroy doen, hij doet alles achter de schermen. Zoals je kunt zien heeft elk crew-lid zijn/haar taak. Voor de ene is dat Forum Moderater en voor de ander Site Admin. Dat kun je terugvinden bij het kopje info bij crew.
Verder zie ik al wel een aantal verbeteringen, de site is wel sneller en het forum kan meer pagina's hebben waardoor er minder snel een vervolg hoeft gemaakt te worden. Ook geef ik eerlijk toe dat er nog wel wat verbeteringen kunnen komen, maaar soms heeft dat tijd nodig. |
|
I wanna grow old with you! --> him
|
|
MarCUM
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 13-07-2008 18:18
|
|
|
|
Echt te erg....de mensen die zonder ook enige goede onderbouwing lekker even de crew proberen onderuit de laten en de site af te lopen zeiken.... De crew heeft naast sb/cd ook nog een leven hoor. Zij moeten ook nog een opleiding volgen en werken. Je kunt niet verlangen dat zij 24/7 klaar staan.
En sinds wanneer mag je geen mening geven?? Wat is dat nou weer?? Iedereen heeft toch zijn eigen mening over iets, deze mag je volgens mij ook uiten!! |
|
|
Hope for the best, plan for the worst!!
|
|
Newbie
|
|
Geplaatst op: 15-07-2008 19:06
|
|
|
|
GlamourBlondje schreef: Zouden jullie mischien de berichten weer kunnen doen als ze waren ? Dit vind ik best wel irietand,Dat ze achteraan staan. Maar zien andere ook je oudste berichte vooraan?
|
|
|
|
|
raingirly
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 16-07-2008 00:06
|
|
|
|
Dat is toch al veranderd Althans, dacht ik.. Ik ben er nu wel aan gewend op zich... |
|
I wanna grow old with you! --> him
|
|
Danoontje
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 16-07-2008 11:56
|
|
|
|
| Ik heb er ook geen problemen mee, alle nieuwe dingen moeten wennen dus dit ook. |
|
|
"Let everyone believe what they heared, I will let my actions speak harder than words" Klik
|
|