| |
| Nieuwe versie SB / CD online! |
BLACKOUT
SB/CD Addict
Status: Offline
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 13:17
|
|
|
|
ik klets geen onzin dit is toch een jongerensite? en ik kan nou niet zeggen dat ik 35 jong vind  |
|
|
|
|
MYSTYRIMAN^
 Stamgast
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 13:19
|
|
|
|
BLACKOUT schreef:ik klets geen onzin dit is toch een jongerensite? en ik kan nou niet zeggen dat ik 35 jong vind 
kan je me die regels ff toesturen dat dit een jongere site is????? dat bewijs wil ik wel eens zien dan |
|
 I love Muziek
|
|
MYSTYRIMAN^
 Stamgast
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 13:24
|
|
|
|
MYSTYRIMAN^ schreef:[quote=BLACKOUT]ik klets geen onzin dit is toch een jongerensite? en ik kan nou niet zeggen dat ik 35 jong vind 
kan je me die regels ff toesturen dat dit een jongere site is????? dat bewijs wil ik wel eens zien dan[/quote] Woonplaats:- Provincie verijssel Leeftijd:65 Geboortedatum:01-01-1970 Email nzichtbaar ICQ nzichtbaar MSN:- Webcam:Nee
jij ben 65 ??? dat is pas oud durf je je goede leeftijd er niet op te zetten ofzo hahahaha |
|
 I love Muziek
|
|
BLACKOUT
SB/CD Addict
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 13:56
|
|
|
|
waarom zou ik voor jou mijn eigen leeftijd erop zetten? denk dat je aan mijn hoofd wel ziet dat ik geen 30+ ben  |
|
|
|
|
!!!sabine
 Newbie
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 14:16
|
|
|
|
nou de site is nog steeds klote hoor,, je druk je lam hier om een paar punten tekrijgen ,,om weer weg tegeven,, en het is nog steeds klote om berichtjes teplaatsen, foto's staan nog steeds doormekaar,, kan zelf geen foto's meer op me profiel zetten,, de site beheerder zal nu wel met zijn ballen ergens in spanje zitten,, de oude site was veel beter dat is een ding wat zeker is,, groetjes mij..
en ps is de site eigenlijk wel sneller,,??????? wat als iedereen hier ineens online komt wat dan,,??????? maar met 5 a 10 leden online is de site altijd snel dat was bij de oude site ook zo,, en het is toch een punten site of niet soms.. doe daar maar eerst eens wat aan.  |
|
|
|
|
BLACKOUT
SB/CD Addict
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 14:46
|
|
|
|
| je word ook echt rijker van die punten ofniet ? |
|
|
|
|
!!!sabine
 Newbie
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 14:50
|
|
|
|
doe toch niet zo dom oke,, het is toch gewoon een spelletje die punten of niet soms, en ps jou mening heb ik niet omgevraagd, |
|
|
|
|
Nadines
 Forum Moderator
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 15:43
|
|
|
|
| Het is een forum dus als iemand een mening heeft kan daar op gereageerd worden. Als je dat niet wilt raad ik aan om niet op forums te reageren. Want tja "helaas" zal er vaak wel op gereageerd worden. |
|
Ze lacht de wereld uit, en danst haar twijfels weg..
|
|
MYSTYRIMAN^
 Stamgast
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 16:19
|
|
|
|
BLACKOUT schreef:waarom zou ik voor jou mijn eigen leeftijd erop zetten? denk dat je aan mijn hoofd wel ziet dat ik geen 30+ ben 
dat hoef je zeker niet voor mij te doen volgens de regels zou het wel moeten je mag geen foute info verstrekken maarja je heb er mensen bij he  |
|
 I love Muziek
|
|
joshua88
 SB/CD Elite
|
|
Geplaatst op: 20-07-2008 17:05
|
|
|
|
Je hoort 20 x keer in hetzelfde forum dat er foto's door elkaar staan, dat het puntensysteem klote is en wat nog meer? Niemand vraagt om bevestiging. Als je een probleem hebt met iets, dan leg je het voor aan de persoon die erover gaat. Raadpleeg desnoods een crewlid over de vorderingen ipv telkens maar weer hier boos te liggen worden en te roepen en schelden. Houd het gewoon gezellig!
Ik snap zo ook wel dat heel veel mensen weggaan als iedereen elkaar maar de huid ligt vol te schelden. |
|
1 + 1 = Niet altijd 2 Rowan
|
|